Lista mea de bloguri

vineri, 2 septembrie 2011

Loredana şi B.U.G. Mafia te lasă "Fără cuvinte"




"Fără cuvinte"... aşa se numeşte şi aşa te şi lasă ultimul videoclip scos de B.U.G. Mafia şi Loredana. Această piesă transmite un mesaj puternic pentru viaţă, care descrie tot ce poate fi mai rău în unii dintre noi.

"N-am alte cuvinte să descrie armonia.... poate unul singur: ROMÂNIA!"

Această melodie descrie foarte bine lumea în care trăim: o lume crudă, care în loc să îţi întindă o mână de ajutor, te lasă la greu, copii care îşi omoară părinţii, părinţi care îşi abandonează copiii, oameni care calcă pe cadavre pentru câţiva lei.

Loredana Groza: "Acest cântec a fost pentru mine un moment de reflexie şi o trezire la realitate, să zicem, într-o lume în care uităm de foarte multe ori să mai fim oameni!"

Regizorul videoclipului "Fără cuvinte", Alex Ceauşu, s-a inspirat din întamplari reale:
"Hai să ne uităm la fiecare colţ de stradă, să ne uităm în fiecare cartier. Înainte de a face videoclipul m-am documentat puţin pe internet şi am găsit o ştire în care chiar s-a întâmplat ceea ce e în videoclip."

Dragoş Bucur: "E o situaţie în care îmi doresc din tot sufletul să nu fiu nici măcar pe aproape, să-ţi pierzi familia şi tot ce ai mai de preţ. Cred că ar trebui să fim mai atenţi unii la alţii în general."

Piesa "Fără cuvinte" se înscrie în albumul "Înapoi în viitor" şi o puteţi descărca de pe site-ul oficial B.U.G. Mafia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu